Otse põhisisu juurde

Kohtumine Luunja Keskkooli näiteringiga

    Melliste Algkooli näitering kohtus Luunja Keskkooli  näiteringiga

            28. nov 2016  käis meie kooli näiteringil esimest korda külas Luunja kooli näitering. Külas oli ringi juhendaja  õp Mari  koos  17 õpilasega. Nad esitasid meile näidendi „ 6 hundikutsikat ja kuri  siga“. Luunja esinejad olid julged ja energilised. Meie näitering esitas muusikalise liikumise loo „Sügis“ ja  õp Ave tantsuloo .

            Esinemistele järgnes õpilaste omavaheline tutvumine. Mängulises osas  esitati erineva emotsiooniga luuletusi,                lavastati luuletusi, lavastati  naljalugusid.
            Mida sina arvad   ringide kohtumisest?
 5.kl   Liisbeth: nende esinemine oli hästi läbi mõeldud. Nad tegid hästi koostööd.Mulle meeldisid ka nende  kostüümid.
  4.kl  Liisbet:Mulle meeldis kohtumine. Sain tuttavaks Lauraga.
  4.kl  Marian: Väga tore mõte oli selline kohtumine teha.
  4.kl  Maria: Lahe oli, sest ma sain  Hanna ja Margretiga sõbraks.
   4.kl Karoliina:  Mulle väga meeldis.
  4. kl Sigrit: Väga äge oli, sest seal sai näidelda.
  4.kl  Katriin . See oli väga lahe teistega kokku saada.
  4.kl Hanna-Liisa: Me saime teiste inimestega tuttavaks.                       Mulle meeldis Luunja näidend.
 4.kl  Keissi: Saime uusi sõpru. Oli lõbus.
  1.kl Janeli: Äge. Nendega oli tore olla.
  1.kl Lukas: Hästi meeldis.

          Mi tegevus sulle kohtumisel kõige rohkem meeldis?
  5.kl   Liisbeth: Mulle meeldis, et kui teiste kohta  teada.
  4.kl  Liisbet: Mulle meeldis luuletuste näitlemine.
  4.kl  Marian: Mulle meeldis luuletuste lugemine erineval viisil.
  4.kl  Maria: Mulle meeldis, kui me näitlesime karusid.
   4.kl Karoliina:  Mulle  elavandimängimine ja luuletuste lugemine.
  4. kl Sigrit: Meeldis loomaaia loos näitlemine.
  4.kl  Katriin . Mulle meeldis näitlemine
  4.kl Hanna-Liisa: Mulle meeldis, kui pidime luuletusi ilmekalt lugema.
 4.kl  Keissi: Mulle meeldis, kui pidime juttude järgi näitlema.
  1.kl Janeli: Mulle meeldis söömine.
  1.kl Lukas: Mulle meeldisid naljakad asjad.

   Saima Timusk

Näiteringi juhendaja





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tartumaa haridustöötajate pidulik tänuüritus

 Melliste Koolil on taas põhjust rõõmu ja uhkust tunda. Täna tunnustati Tartu Ülikooli aulas meie õpetajaid ja nende tegemisi. Tartumaa aasta klassiõpetaja laureaat Pille Saan Tartumaa aasta haridustegu 2023  " Kolme kooli ESFi Klass+ ühisprojekt  ”Nutikas digipööre” , Luunja Keskkool, Melliste Kool ja  Friedebert Tuglase nimeline Ahja Kool" Ühisprojekti juhtisid Tea Hermann ja Meeri Sellik. Koordinaatoriteks koolides olid Annika Apuhtin, Britta Sims, Eliise Joonas ja Rainer Lanemann.

Meie kummardus!

Sõbrapäev meie koolis!

 Sel aastal oli meil sõbrapäev jaotatud kaheks. Hommiku poolikul toimus meie koolis valla kolme kooli ühisüritus, kus 1.- 4.kl õpilased tantsisid diskol . Suurematele klassidele korraldas sõbrapäeva tegevused 6. klass. Hommikul jagasid nad kõigile õpilastele ja koolipersonalile südamekleepsud, mis olid nummerdatud. Vahetundides said kõik otsida sama numbriga paarilist, kellega fotonurgas pilti teha. Pildid jäädvustas õpilasesinduse asepresident Johanna-Janeli, teda abistas Lilian, kes on samuti õpilasesinduse liige. Pildid leiad 👉  https://drive.google.com/drive/folders/1mLw3v-7Tcv_vS5opni8twmVDVe9nf9R_?usp=sharing   6. klass valmistas kõigile õpilastele sõbrapäevakaardid ja see, kes ei leidnud üles oma paarilist, sai pildi teha koos 6. klassi õpilastega. 5. tunni ajal toimus 5.-9. klassi õpilastele sõbrapäeva disko. Diskori puldis olid Rasmus, Kaspar ja Cristofer. Suur aitäh, 6.klassi juhatajale Tiinale ja kõigile teistele abilistele.