Otse põhisisu juurde

Naljapäeva ja lasteaia sünnipäeva mängupidu

1. aprillil oli kõiki rühmi oodatud nalja- ja lasteaia sünnipäeva mängupeole. Aitäh lapsevanematele, kes  aitasid oma lapsi vahvalt, lõbusalt ning naljakalt kostümeerida!

Väiksesse saali sisenesid kaks klouni, üks vilistades ja teine muidku hüüdis eret, despal! eret despal!Kloun Ohohoo ütles, et viisakas on ikka teretada ja lapsed hüüdsid koos vastu- tere. Ohohoo ajas lastele kärbseid pähe ning aprillitas ja mängis päikesejänkuga. Ahahhaa aga tegi tutvust. Lapsed hüüdsid oma eesnime. Kaks lõbusat klouni , Ahahaa ja Ohohoo, püüdsid aru saada, mis rühmadega tegemist on: DURAKARÜM, DESEKILKHÄP, DESEKIPÄT ja DUKNÄJESEKIÄP Rühmad aga  istusid kiirelt oma kohale, küllap juba algul mõistatasid ära, kuhu rühmal istuda tuleb.

Aga ikkagi klounid ei teadnud, mis peole nad sattunud on, rühmadel tuli ära arvata  sõnad: sünnipäev ja naljapäev, mis olid samuti taguridi kirjutatud. Ohohoo uuris laste käest kui vanaks meie lasteaed sai ja mis on lasteaia nimi....24 aastat ja nimeks - Oravake! Palju õnne Oravake!

Ahahaa asus  kärmelt lauda katma, mille peale Ohohoo ütles, et segi nagu puder ja kapsad. Laps, kes täpilise palli kinni püüdis, aitas laua õigesti ära katta. Laud kaetud, oli vaja hakata tuba kaunistama. Iga rühm sai oma õhupalle puhuda ning need  kinnitati kaunistamiseks seinale.


















Ohohoo  lasi rühmadel värvilisi lipsikuid tõmmata ning nüüd oli laste kingituse - naljapala kord. Mürakarud kinkisid tantsuloo... Täpikesed vedasid ninapidi ja ütlesid, et neil ei olegi naljapala - kingitust,  siis aga näitasid video- kingitust, kus kõik rühmalapsed ükshaaval kingikarbist välja tulid. Pähklikestel oli anekdoot, luuletus ja laul Krokodillist ja Kongo jõest, Päikesejänkud tõid laululoo: pea-õlad.põlved-varbad. Küll oli tore!

 Kingid üle vaadatud, oli aeg maiustada ja sünnipäeva ning naljapidu jätkus lustaka diskoga. enne lõpetamist sai iga osaleja  tunnuskirja. Ja lõpuks tehti veel ühispilt ka.Oli vahva, lõbus ning nalja täis hommik.

Klounid: Ahahaa ja Ohohoo

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Isadepäev

 Melliste Koolis toimusid vahvad isadepäeva töötoad. Sel aastal oli koolimajas sees kaheksa töötuba ja õuealal üks töötuba. Töötubades sai meisterdada mardipäeva maske, Picasso stiilis isade pilte, lipsukaarte, puidust autosid ja puulusikaid, pered said koos lastega lahendada tähelepanu ülesandeid ja osa võtta aaretejahist nii majas sees, kui õuealal. Ühes töötoas oli võimalus meisterdada Lego klotidest isade figuurid ja need äpi abil rääkima panna. Avatud oli kaks kohvikut. Lauamängukohvikus mängiti mõttemänge ja õpilasesinduse kohvikus sai kõhu täis. Kohviku selle aasta menüüs olnud kõik tooted sisaldasid kas porgandit, kõrvitsat või punapeeti. Aitäh õpetajatele, kes töötoad kokku panid ja läbi viisid ja suur, suur tänu kõigile osalenud peredele. Pildid tegi Gärry Keerdo Rohkem pilte:  https://drive.google.com/drive/folders/1ldw1pHTJe4hxtK2wXjc_ixxC5_Byc15n?usp=sharing Padleti töötoa pani kokku Aila Orrin

Jõululaat 2024

 Selle aasta jõulaat on peetud. Osa võtsid meie kooli kõik klassid ja rühmad. Aitäh õpilastele ja  lastevanematele, kes panustasid nii laadalauale meisterdamisse ja küpsetamisse, kui ka ostlemisse. Suur aitäh klassiõpetajatele ja rühmaõpetajatele suure panuse eest. Laadaloosis teenitud 309€ kingime me Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondile. Jõululaada fotod on leitavad lingilt: https://drive.google.com/drive/folders/1IO4EOvwY1ZIa3ZhPDJgwReBxy9Qq7mln?usp=sharing   Fotod jäädvustad Mairi Saar

Koodinädal

Sügisvaheaja eelsel nädalal, 14.-18. oktoobril, tähistasime Melliste Koolis koodinädalat. Sel nädalal mõtlesime tavalisest pisut enam programmeerimisest, robotitest, probleemide lahendamisest ja salakoodidest. Kõik õpilased said võimaluse osaleda ainult üheks nädalaks avatud pop-up põgenemistoas. Põgenemistoas tuli kasutada koostööoskust, et vihjete järgi saladusi lahendada ning eristada olulist ebaolulisest. Õpilaste arvates olid ülesanded põnevad ja tõid palju elevust tavalisse koolipäeva. Lahenduste otsimine andis võimaluse oma nutikus proovile panna ning pingutuse järel lahenduseni jõudmine rõõmustas osalejaid. Pärast põgenemistoa läbimist ootas ees uus väljakutse - tuli hoida saladust, et üllatusmoment säiliks ka koolikaaslaste jaoks. Esimese, teise ja kolmanda klassi õpilased harjutasid roboti takistussõidu töötoas programmeerimist koostades pseudokoodi plokkidest programmi, millega juhtida robot läbi labürindi. Lisaks liikumisele tuli määratud kohtades panna robot näitama led pa...