Otse põhisisu juurde

Sõbranädal Pähklikeste rühmas

Sõbranädal Pähklikeste rühmas algas sellega, et koos arutades leidsime, milline on üks hea sõber rühmas. Rääkisime sõprusest, sõbrapäevast, tülist ning leppimisest (kirjanduspala-Kuidas Kass andeks andis).
Koos arutades leidsime järgneva:



Rääkisime nooremate lastega nende enda nimest, sõbra nimest. Voolisime kommi-sõbrale. Mängisime ringmängu- kes aias, väiksemad valmistasid ühistööna südamepuu.


Ja meisterdasime 4-7 aastaste lastega suure lillega sõbrakaardi Võnnu Lasteaia Lepatriinude rühmale.
Lepatriinud aga ootavad meid külla 19.02 ning saatsid kutse ka.

Meisterdasime sõbraloomi kingituseks Lepatriinudele.




Teisipäeval oli Vastlapäev ning rääkisime sellest, mida süüakse, millised on vastlapäeva kombed. Lõunaks söödi vastlasuppi ja vastlakuklit. Kolmapäeval käisime suures saalis vastlapäeva viktoriinil. Kahes võistkonnas ning suurem väiksemaga paaris tuli vastata õieti vastlapäeva kohta käivatele küsimustele. Õige vastus andis punkti. Joosta said kõik lapsed ning tänutäheks anti kommi.

Kolmapäeval käisime rühmaga külas raamatukogus. Tädi Aasa luges meile Heljo Männi luuletusi ning ütles, et lastekirjanik on andnud rohkem kui 100 raamatut välja. Ühtlasi tähistas Heljo oma 90 aastast sünnipäeva. Kuulasime ka N- naljakat lugu tähtedest ning mängisime ja ladusime tähtedest sõnu. Üllatusena tuli öökullikohvrist välja karupere, seitsme liikmeline- karuvanaema, vanaisa, ema, isa, karu Kati ja Mati ning Mõmmibeebi. Oli vahva ja tore tädi Aasaga. Aasa ootab peredega teid 13.02 kl.12.00  mängima ja lasteraamatutega tutvuma. Kuulasime unejutuks erinevaid lugusid raamatutest nii vastlapäevast kui ka sõprusest. Värvisime tädi Aasa antud karu pilti

Proovisime ise teha küpsisekommi marmelaadiga ja kaunistasime selle kakao või kookoshelvestega.
Maitses mmmm-magus lõunasöögi kõrvale.










Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Isadepäev

 Melliste Koolis toimusid vahvad isadepäeva töötoad. Sel aastal oli koolimajas sees kaheksa töötuba ja õuealal üks töötuba. Töötubades sai meisterdada mardipäeva maske, Picasso stiilis isade pilte, lipsukaarte, puidust autosid ja puulusikaid, pered said koos lastega lahendada tähelepanu ülesandeid ja osa võtta aaretejahist nii majas sees, kui õuealal. Ühes töötoas oli võimalus meisterdada Lego klotidest isade figuurid ja need äpi abil rääkima panna. Avatud oli kaks kohvikut. Lauamängukohvikus mängiti mõttemänge ja õpilasesinduse kohvikus sai kõhu täis. Kohviku selle aasta menüüs olnud kõik tooted sisaldasid kas porgandit, kõrvitsat või punapeeti. Aitäh õpetajatele, kes töötoad kokku panid ja läbi viisid ja suur, suur tänu kõigile osalenud peredele. Pildid tegi Gärry Keerdo Rohkem pilte:  https://drive.google.com/drive/folders/1ldw1pHTJe4hxtK2wXjc_ixxC5_Byc15n?usp=sharing Padleti töötoa pani kokku Aila Orrin

Jõululaat 2024

 Selle aasta jõulaat on peetud. Osa võtsid meie kooli kõik klassid ja rühmad. Aitäh õpilastele ja  lastevanematele, kes panustasid nii laadalauale meisterdamisse ja küpsetamisse, kui ka ostlemisse. Suur aitäh klassiõpetajatele ja rühmaõpetajatele suure panuse eest. Laadaloosis teenitud 309€ kingime me Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondile. Jõululaada fotod on leitavad lingilt: https://drive.google.com/drive/folders/1IO4EOvwY1ZIa3ZhPDJgwReBxy9Qq7mln?usp=sharing   Fotod jäädvustad Mairi Saar

Koodinädal

Sügisvaheaja eelsel nädalal, 14.-18. oktoobril, tähistasime Melliste Koolis koodinädalat. Sel nädalal mõtlesime tavalisest pisut enam programmeerimisest, robotitest, probleemide lahendamisest ja salakoodidest. Kõik õpilased said võimaluse osaleda ainult üheks nädalaks avatud pop-up põgenemistoas. Põgenemistoas tuli kasutada koostööoskust, et vihjete järgi saladusi lahendada ning eristada olulist ebaolulisest. Õpilaste arvates olid ülesanded põnevad ja tõid palju elevust tavalisse koolipäeva. Lahenduste otsimine andis võimaluse oma nutikus proovile panna ning pingutuse järel lahenduseni jõudmine rõõmustas osalejaid. Pärast põgenemistoa läbimist ootas ees uus väljakutse - tuli hoida saladust, et üllatusmoment säiliks ka koolikaaslaste jaoks. Esimese, teise ja kolmanda klassi õpilased harjutasid roboti takistussõidu töötoas programmeerimist koostades pseudokoodi plokkidest programmi, millega juhtida robot läbi labürindi. Lisaks liikumisele tuli määratud kohtades panna robot näitama led pa...