Meie motivatsioon on kõrgem siis, kui me tunneme end hästi
ja me tunneme end paremini siis, kui me liigume. Muuhulgas pakkusid õpilased
pakkusid välja ideid, kuidas õppimise ajal liikumispause teha ja filmisid need
ise üles ka.
https://drive.google.com/file/d/19hYxmr8MtsNnrzyButnNpjUzUF9zlcDg/view?usp=sharing
Lastevanenematele toimus õpiring "Kuidas toetada oma lapse õpimotivatsiooni?"
Osalejaid oli 8 (registreerujaid 19?) Pikemalt peatusime õpilase vajadustel:
Et analüüsida meie kooli õpilaste unevajaduse täitmist, korraldasime
välkküsitluse II-III kooliastme õpilaste seas.
Tulemused olid
aimatavalt muret tekitavad.
Õpilased vastasid magamamineku kellaaja kohta:
5.kl:
21-22 - 5 õpilast; 22-00 - 3 õpilast; 00-02 - 0 õpilast
6.kl 21-22 - 4 õpilast;
22-00 - 6 õpilast; 00-02 - 4 õpilast
7.kl 21-22 - 0 õpilast; 22-00 - 6 õpilast;
00-02 - 5 õpilast
8.kl 21-22 - 0 õpilast; 22-00 - 5 õpilast; 23.30-02 - 4
õpilast
9.kl 21-22 - 0 õpilast; 22-00 - 1 õpilane; 00-02 - 4 õpilast
Tegelik
unevajadus oleks aga järgmine:
Kooliealised lapsed (6 kuni 13 aastat): 9 kuni 11
tundi.
Varem: 10 kuni 11 tundi.
Teismelised (14 kuni 17 aastat): 8 kuni 10
tundi.
Varem: 8,5 kuni 9,5 tundi.
Vaatamata mitmetele lõpetamistele, jätkus lastevanemate õpiringis juttu
lausa pimedani ja tõdesime, et palju jäi veel rääkimata. Õnneks on 26.05 tulemas
ka suur TASUTA virtuaalkonverents "Kuidas targalt õppida?"
https://www.facebook.com/events/2831260687076023/?post_id=2831325447069547&acontext=%7B%22event_action_history%22%3A[%7B%22surface%22%3A%22external_search_engine%22%7D%2C%7B%22mechanism%22%3A%22attachment_media%22%2C%22surface%22%3A%22newsfeed%22%7D]%2C%22ref_notif_type%22%3Anull%7D
Õpetajad kogusid motivatsiooninädalal motivatsiooni Vooremäe nõlvadel.
Janika Hinto
Melliste Kooli sotsiaalpedagoog
Kommentaarid
Postita kommentaar